مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سیستم آب تصفیه کن بر ای مجتمع های مسکونی:

سیستم تصفیه آب ساختمانی شرکت آتیه انرژی تلاش قابلیت اجرا در مجتمع های مسکونی، اداره ها ، هتل ها و... از اندازه 12 متر تا 96 متر مکعب در طول 24 ساعت  برای بهتر شدن و بالا رفتن کارای آب شرب با پارامترهای ذیل ساخته میشود.
شرایط و خوبیهای بکارگیری:
-امکان استفاده مستمر از آب بدون آلودگی و بهداشتی برای پخت و پز، شرب، حمام کردن افراد مجتمع.
-کات کردن مخارج رفع عیوب به علت رسوب داخل لوله های داخل ساختمان مرتبط به دلیل ساپورت آب قابل استفاده وعاری از هرگونه رسوب جهت مجتمع های تاسیساتی مثل دیگ های بخار، چلر ها و..

دستگاه های شرکت ما طوری تعبیه شده است که با نظر به این که پاکسازی املاح محلول رسوب گزار،به طور حتم و به هیچ وجه داخل لوله های که داخل آن آب سرد و گرم است رسوب نمیگزارد و به علاوه این که رسوب گزاری انجام نمیشود قطر لوله های حامل آب گرم و سرد کم نمیشودف بلکه امکان کار را در لوله ها بهتر میکند و از مخارج زیاد جهت رفع عیوب آنها مخصوصا در تابستان و زمستان جلو گیری میکند.
به دلیل اتوماتیک بودن و چک کردن چند وقت یکبار مهندسان مجموعه آتیه انرژی تلاش از آب شیرین کن، مخارج برقی مورد استفاده، تعمیرات عیب یابی خیلی کم است.
 به دلیل ساخت دستگاه به صورت ملو در واحد ها ، راه اندازی دستگاه آب تصفیه کن، مخزن های ورود و خروج و دیگر وسایل استفاده شده کاملاجو که در موتور خانه ها حاکم است قابل طتابق است.

تصفیه فاضلاب صنعتی

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده